Purty

22.16 en lördagkväll, här ligger jag i sängen o är helt förstörd. Alkoholens baksida. Inte nog med det så börjar jag bli riktigt förkyld så nysningar, ont i bröstet o en jävla snuva hör också till. MEN vilken jävla kväll de var igår! Hade så sjukt kul! Först var vi ett gäng o förfestade hemma hos Bex o Amanda. Efter det tog vi oss till PURTY som ligger i utkanten av Temple bar. Grymt ställe! Igår hade de kuddkrig, så det låg kuddar o fluffig bommul överallt som folk kastade. Så jävla flummigt! Dansade som en galen Tiger på speed, haha. Utanför klubben låg de där fluffet överallt o en lite lagom påverkad(!) Elin tyckte att de såg så mjukt o skönt ut så hon tog av sig skorna o skulle gå barfota, vilket resulterade i en glasbit i foten, men det gick bra. Efter klubben åkte jag ut till Ashtown med världens skönaste taxichaufför. Han var från Afrika o visste vem Dr Alban var för att de kom från samma ställe, så hela vägen satt vi o sjöng Dr Alban-låtar, haha. Fyyy fan vad jag har vart dålig idag som sagt. Promenaden hem i pumps idag var nog de värsta jag gjort i hela mitt liv! Nu ligger jag o Katta i var sin säng hemma hos var o en o diskuterar om vi orkar flytta på oss. Svårt de där. Vi hörs imorgon. Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0