Nooooob

Tror ni jag kunde sova natten mellan lördag o söndag? Nej då! Inte nog med att jag var nervös så delade jag rum med en jävla idiot som snarka så högt så taket nästan lyfte! Efter många om o men kom Marie på att hon hade öronproppar så de fick jag låna o efter de gick de bra. Kvart i nio skulle jag befinna mig på IBM, men med tanke på att de gick som de gick sist med min busstur o att jag inte åkt med 40D förut så var jag ute i god tid. Redan klockan åtta var jag framme men skönt var det! Första dagen gick bra, vi hade lite genomgång med Manpower bara o kommer inte få någon training av IBM förrän i början av december. Fråga mig inte varför! Så fram tills dess ska jag sitta o medlyssna på samtal. Själva jobbet känns som att man kräver minst tio års erfarenhet av IT, men ingen av de andra hade de när de börja så jag ska väl också haja grejen så småningom! Jag fick ju jobbet av någon anledning. 7 am - 4 pm är de som gäller varje dag, o ledig på helgerna. Arbetsplatsen trivs jag sjukt bra på! Alla verkar störtsköna! Jag är såå glad! Det började en tjej samtidigt som mig som heter Katarina o är från götet, jättetrevlig o go! Efter jobbet igår var vi ute o tog några öl. Var en riktigt rolig kväll!! Träffade en gubbe som vi hängde med, hab var helylle! Hans motto var för "lev för dagen"! Usch vad trött jag är idag, men ska försöka hålla mig vaken till halv tio så jag kan somna sen! Jag har en tråkig nyhet att berätta också. Tyvärr som kommer jag inte kunna komma hem till Sverige på hela december, vilket innebär att ni får fira jul utan mig. Jag är hemskt ledsen! För min del känns det okej, gör mig inte speciellt mycket förutom att jag saknar mina tjejer o mamma o pappa förjävla mycket, o de hade var skönt o träffa få träffas o kramas lite men får ta det nästa år. Ni är välkommna hit när som, det vet ni! Nyår vore väl något o fira i Dublin? ;) puss o kram

Kommentarer
Postat av: plätten

Va kul gumman att du trivs på ditt nya jobb :D har ni planerat flytt till någon lägenhet snart då elle?



fan va synd att du inte kommer hem till kul :( men då blir de bara yttligare en anledning till ett besök i dublin :D



saknar dig älskling <3<3<3

2010-11-10 @ 04:15:01
Postat av: plätten

Självklart ska de va jul, och inte kul, även fast jul är kul ;D

2010-11-10 @ 04:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0