Lägenheten är vår!

VI FICK LÄGENHETEN I SMITHFIELD!!!!! Faan vad underbart! Inflytt sker nästa måndag, den 29/11. Kan inte må bättre just nu! När vi kom hit sa vi, "vi bokar en vecka på hostel så får vi se sen.." SEX jävla veckor senare.. Äntligen! Ska iof inte klaga, än så länge har de vart de sex bästa veckorna i mitt liv. Hostel är riktigt kul, man träffar mycket sköna människor. Tack vare Isaacs o Jacobs har vi funnit många nya vänner, MEN de ska bli riktigt skönt att flytta till ett ställe som bara är vårt hem! I lördags blev en riktigt slappardag, somnade vid elva tror jag. I söndags möttes jag o katta på stan, gick o kikade lite på stan uppe vid Grafton st. Upplevde den första snön, i form utav skum ifrån en snökanon, de var riktigt roligt. Sen gick vi till en pub o luncha o drack några öl. På kvällen gjorde Marie köttfärslimpa till mig, med potmos, gräddsås o kokta morötter. Helvete vad gött det var! Somnade proppmätt! Nu i veckan blir de lugna puckar. Har börjat ta egna samtal på jobbet nu, med kausti (min mentor) som stöd. Snart sitter jag nog med egen telefon o dator. Haft en trevlig kväll idag, tagit en öl o hängt med Kevin i baren vi har här på hostlet. Skrattar alltid så man är helt slut när man hänger med honom! Hörs o ses! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0