Har du hört om Elin?

Man kan visst inte rymma ifrån sitt eget liv, vissa saker förföljer en vart man än är. Jag måste säga att jag är i chock över att folk är intresserade utav mig o mitt, de trodde jag inte. Det är faktiskt så att jag tycker att de är lite kul. Jag är ju så nyfiken på vem det är som vet så mycket om mig. Finns de folk som sitter o diskuterar Elin Skoog? Det är ju ascoolt isf. Jag har ju sagt länge att jag borde sälja mitt liv till någon som kan göra en film om det, kanske borde ta o utveckla den iden på riktigt, kan ju tjäna storkovan. Här på Irland är de bara gött iaf, ikv blir de öl med Mandy, en tysk tjej som bor på hostlet. Ska bli kul att gå ut lite, känns som de var längesedan haha. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Pitti

Ja det är ju helt sjukt! Men håller med dig att en dokumentär om ditt liv det senaste hade säkert blivit en best seller ;) Men det ska ju tydligen vara så, ibland är det många som är nyfikna i ens liv, och vissa saker är det ju fler som vet än man tror, eftersom det kanske är rätt uppenbart. Men fortfarande finns det blåögda människor där ute tyvärr! Jag tycker det är rätt sorgligt ändå.. Ha en trevlig kväll! Puss på dig raring

2010-11-05 @ 23:42:25
Postat av: Elin

Ja vissa saker krävs ju inte någon magisterexamen för att förstå :) saknar dig min brutta! Puss

2010-11-06 @ 22:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0