Frusen

Då var de redan söndagkväll, tiden går så fort! I fredgs åkte jag hem direk efter jobbet o duschade o åt lite mat. Drack ett par öl med Mikaela, en utav de svenska oslotjejerna, innan jag begav mig ut till Ashtown vid halv tio. Mötte upp spiris o hans roomies så gick vi hem till Hampus som hade inflyttningsfest. Vilken jäkla fin lägenet de har! Dock så kostar de därefter! Vid tolv drog vi in till stan. Jag, Henrietta, Felix o spiris gick till Gupsy rose, efter ett tag kom de andra dit o då drog vi vidare. Det var en riktigt rolig kväll o fy tusan va jag låg bakis hela lördagen. Så igårkväll blev de bara film o gott. Idag har jag också mestadels tagit de lugnt. Ska nog möta upp Katarina vid åttatiden då hon kommer tillbaka från Cork, där hon har vart hela helgen. Hur ska man gå tillväga för att uppnå det man vill utan att haka upp sig? Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0