Nyår10


Nyårsafton tvåtusentio är här o det är helt sjuk!


Igår efter jobbet hade jag, Katta o Tina girls night, käk på McDonalds följt av bio. Så mysigt så! Massa tjejsnack o tjejfilm så klart! Vi kollade på "Love and other drogs", som hunken Jake Gyllenhaal är med i. Vilken underbar film, den var verkligen riktigt, riktigt bra. Vi satt där inne i biosalongen o grät ikapp!



Nu sitter jag på jobbet, slutar fyra men får se hur länge vi stannar här idag. Undra hur många som behöver teknisk support just idag? Julafton var det en person som ringde in. Vad ska man gissa på idag? Tio kanske?

Ikväll ska vi på fest hos några cts-killar tror jag o efter det blir det utång på Dandelion, samma klubb som vi var på när vi var på julfesten. http://www.welovedandelion.com/
Det kan nog bli riktigt roligt! Dock har jag inte någon nyårskänsla, känns mest som att vi ska ut o klubba som vilken helg som helst. Kanske kommer senare ikväll.

Nyårslöfte? Det här året ska jag enbart ägna åt mig själv. Huvudrubriken ska vara: JAG. "Don't make someone a priority in your life when you are only an option in theirs" (värt att upprepa varje dag!)

Ha ett trevligt slut allihopa, så hörs vi nästa år.

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som ett alldeles strålande nyårslöfte, så jag snor det! Hope U don't mind! :)

2011-01-01 @ 18:30:17
URL: http://detlillailivet.blogg.se/
Postat av: Elin

Det gör absolut ingenting! Gott nytt år på dig Maria :)

2011-01-03 @ 14:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0