KulJul


Julafton 2010 firades i goda vänners lag hemma hos Jesper o Tom. Vi fick till ett riktigt julbord med julskinka, kassler, prinskorv, köttbullar, ägghalvor, lax, potatisgratäng m.m. Mös mest hela kvällen gjorde vi! Kollade till och med på Kalle Anka! Jag o Katta hade köpt julklappar till killarna, som vi alla lekte med under kvällen, haha. Studsboll, modellflygplan, pingisrack o tamagotchi, kul att få släppa på barnasinnet lite ibland. Det var en bra jul!

Juldagsmorgon vaknade vi upp vid tolv-tiden, kollade nog igenom 10 filmer utan att överdriva. Inte en enda buss eller taxi gick så de blev till att spendera en natt till i Waterville. Drack lite öl o kollade svensk tv. Så jäkla skönt att för en gångs skull ha en lung jul.

Åkte hem på söndageftermiddag efter vi käkat pizza.

På söndagkvällen begav jag mig hem till Daniel för att baka bullar, då han tjatat om det hela dagen. Han skrev sms vid elva på morgonen o frågade om jag ville baka, absolut sa jag, vid nio på kvällen var jag hemma hos honom, haha. Snacka om segast! Bullar blev det, kanelbullar, dock på Elin o Daniel-vis. Ont i magen som fanken fick vi efter vi hade ätit dem. Stackars Christoffer som vi bjöd, han fick också ont i magen. Vi skyller på den irländska jästen! Fyyy!

Då är det fyra dagar kvar till nyårsafton o jag har inte aning om vad vi ska hitta på, men de blir nog väl.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0