helloyou


Break på jobbet!

Igår var jag, Bismut o Katta på bio, Megamind i 3D, animerat är inte bara för barn, jag lovar! Den var faktiskt ganska rolig, även fast jag hade förväntat mig lite mer.
Jag längtar som fan till nästa år då de kommer komma hur många nya 3Dfilmer som helst som jag vill se! Bla The green hornet! Måste bara se den, kolla här:



När jag kom hem igår hade jag en suprise o vänta mig sa min underbara sambo när jag var på väg hem! Vår lägenhet är rätt kall, som alla andra lägenheter här på Irland, o när jag då fann ett par zebratofflor på min sida av sängen blev jag fruktansvärt glad! Är hon inte alldeles alldeles underbar?! Jättefina o varma!

Alltid lika roligt o prata med folk hemma i Skövde som bara klagar på deras tråkiga o patetiska liv, man inser varje gång varför man lämnade allt ;)

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0