what goes around comes around

Ny design (Tack Emma!) och nytt liv så varför inte göra ett försök till det här med att blogga igen? Skam den som ger sig!


Har hänt väldigt, väldigt mycket sen jag skrev sist. Man har blivit bedragen och därigenom blivit singel, haft en bra sommar och flytt är på g!


Det var nog bra att de hände de som hände, de gjorde att jag vaknade upp och insåg att bubblan jag levde i bara var en bubbla. Jag insåg att man inte kan leva på någon annans villkor. Det känns skönt att jag har hittat mitt rätta jag igen. Jag trivs som det är nu. Jag förstår bara inte en del, man hade kunnat lösa situationen på ett mycket bättre sätt men det är skönt att veta att jag är den bättre av oss. Det är klart att de känns att förlora någon på ett sådant sätt men jag kan ändå inte hjälpa att undra vad det är jag har förlorat? Jag är glad att jag inte längre är den tjejen som njuter och tror att allt är en dans på rosor medan alla andra vet sanningen. Det är sorgligt att man kan vara så blåögd. Om jag ångrar någonting? Nej de gör jag inte.


Efter jobbet idag kom Mikaela så skrev vi papperna på lägenheten, känns som ett steg framåt. Jag får fan panik här! Louise, Pitti och Linnea lämnar mig om en vecka drygt, det känns vill jag lova! Tre av mina absolut bästa vänner försvinner.


Imorgon ska vi ut o äta allesammans, de blir förmodligen sista gången vi gör någonting allihop innan vi splittras! Jag vet en som kommer gråta!


Längtar till fredag, då ska jag Anna o Linnea åka till Göteborg o där stannar vi tills på söndag, så jäkla gött med en liten minisemester! Ska krama sönder min kära raring Hanna när jag träffar henne, var alldeles för längesedan vi sågs.


Nu har jag gjort den enklast möjliga maträtten, man blandar tonfisk, makaroner, chilisås och creme fraiche, som jag ska avnjuta innan jag lägger mig i sängen o kör ett satc-marathon!  

God kväll allesammans!

 

Puss o Kram Elin


Kommentarer
Postat av: pitti

Och jag vet en som sitter här och har svårt att hålla emot tårarna redan. Det är så overkligt på något sätt.. Kommer sakna er obeskrivligt mycket!



Härligt att du har börjat blogga igen :) bra jobbat belo! Nu kan du hålla oss uppdaterade om skövdelivet ;) haha



Pusskram <3

2010-08-18 @ 22:56:20
Postat av: Anonym

haha, jadu... tänk om hans nya tjej kunde vara lika smart som dig ;)

2010-08-18 @ 23:00:55
Postat av: Ekström

Jag längtar ihjäl mig efter mina tjejer!!!!!

2010-08-19 @ 10:57:45
Postat av: Eve

Elin, det är ju tur att vi har varandra, du & jag.

2010-08-19 @ 17:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0