living the dream


Igår var vi på sand o åt middag alla tjejorna, de var jättemysigt men samtidigt sorgligt med tanke på att de var sista gången vi var samlade allihop på kanske vääldigt länge.
Det börjar verkligen kännas att de är på riktigt nu, o den känslan gillar jag inte riktigt! Fy tusan vad hemskt!

Efter sand var det bartömning på Drottninggatan eftersom att Carro ska flytta därifrån. Gick även en sväng till husaren där jag träffade födelsedagsbarnet beppe som jag träffar alldeles för sällan. Alltid lika roligt med honom!

Kl 14.00 idag anlände jag, Nea o Anna till götet, här ska vi spendera hela helgen, najs som bare den!
Har gått x antal timmar på stan o gjort av med x antal kronor, de är gött o shoppa loss. Hittat två par shyssta skor, en jeansväst o en leopardklänning. Helnöjd blev jag o jag hade kunnat gå lös ännu mer men lite får jag nog tänka mig för även om det är svårt. 
Nu sitter vi på hotellrummet med öl o vin o väntar på Annie som ska komma hit, sen ska vi vidare ut o äta någonstans o dricka lite mer vin o tjöta sådär som bara tjejer kan. 

Duschen kallar!

Puss




Carrie, Big, Natacha, fast ingen Aiden.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0