Back to frostasource


Nu ekar de verkligen i lägenheten, de enda som är kvar att flytta är datorn, tvn o sängen, så nu sitter jag o väntar på att pappa ska sluta jobbet så han kan komma hit o hjälpa mig o flytta det.
Känns så jävla tokigt! Det har hänt mycket i den här lägenheten under de 2 ½ åren jag har bott här, så seperationsångest har jag allt.
Kommer ni ihåg fladdermusen hösten -08?! haha fy fan! Den kom o besökte mig tre nätter i rad, livrädd var jag, trodde det var en vampyr. Mamma o pappa trodde jag hade blivit knäpp o sa åt mig o slappna av o inte grubbla så mycket o sova på nätterna. Tredje natten fick jag nog o rymde hem till dem o morgonen efter hittade vaktmästren en fladdermus hemma hos mig.
Som sagt, jag o den här lägenheten har många minnen!

Man blir så jäkla trött i kroppen o i huvudet av o flytta, förstår inte att man har så mycket skit som man har. Ikväll är jag bara sugen på o käka något gött o lägga mig i soffan o glo på tv tills jag somnar.

Matfestivalen i helgen då! Jag är så kluven om man ska gå dit o kika eller inte. Kaross har ju spelning på lördag, känns som ett mycket roligare o trevligare alternativ än o trängas bland allt folk inne på husaren, sen är det visserligen trevligt att de händer något i Skövde för en gångs skull men springa full på stan bland alla bönner som har hittat in, hur kul är de egentligen? Kanske skulle käka lite mat tidigare på kvällen innan man hittar på något annat?! Hmm, de tåls att fundera på.

See you later alligator!

Kommentarer
Postat av: Ekström

Jag minns mest den bakfulla kvällen efter din och Annas födelsedag.

Grymt bakfullt häng för att sedan bestämma oss för att bli kalasfulla igen, det var en toppen idé!

2010-08-26 @ 18:10:37
Postat av: Elin

Hahaha a det var riktigt riktigt roligt :D

2010-08-26 @ 22:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0