Are we masochists?


Lite lagom trött (o aningen fattigare) efter en hel helg i Göteborg! På lördagkvällen åkte vi hem till Hanna för lite middag o tjöt. Himla mysig lägenhet hon har hittat vid järntorget, mycket trevligare område än vid vågmästareplatsen. Vi drog till Excet o partade loss som bare den. Gillar faktiskt de stället även om de är en typisk nattklubb.
Så jäkla kul o träffa Hanna igen o nu får de inte dröja lika länge till nästa gång!



Idag har jag o mamma packat flyttlådor o kört möbler till förrådet, börjar bli tomt här i lägenheten nu. Konstig men skön känsla, jag längtar bort till någon annan stans. Man har så jäkla mycket skit som man inte har en aning om att man ens har. Förstår inte hur jag har lyckats samla på mig allt? Jag är verkligen en sån typ som inte kan slänga saker heller, även om jag inte vet vad jag ska med det till så känner jag ändå någon sorts koppling till just den saken så de går bara inte kasta det. Helgalet, haha.

Igår kändes de verkligen att de har blivit tomt här hemma, Carro jobbade kväll, Anna var sjuk o Nea var hemma o tog de lugnt, sen var de slut på tjejer. Linnea flyttar ju upp till Olso om en vecka drygt o Louise har flyttat till Trosa o Eve, Pitti o Majsan är på Rohdos, sen när de kommer hem åker Majsan tillbaka till Kalmar o Pitti flyttar till Oslo. Trööööööök är vad det är.
Men som Carrie säger: "After all, seasons change, so do cities; people come into your life and people go.
But it's comforting to know that the ones you love are always in your heart."

Jobb imorgon så sängen kallar.

Love


My new nickname is “you idiot”.
Hmm, that's what my friends are calling me when they see me and ringing to my phone, they're telling me let go, he is not the one. I thought I saw your potential, guess that's what made me dumb.
He don't want it, like you want it, screaming and cheating, oh girl why do you waste your time? This is stupid, i'm not stupid. Don't talk to me like i'm stupid. I still love you but I just can't do this. I may be dumb but i'm not stupid. I may be dumb but i'm not stupid in love.

Kommentarer
Postat av: MARTIN

Har du bloglovin? Isåfall kan vi lägga till varandra? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0