sept.


Ja jag vet, jag är kass, nu är det la på tiden att jag börjar använda den här bloggen igen.

Man skulle kunna tro att mycket har hänt sen sist fast det inte har det. Det har blivit kallt o löven har börjat falla annars flyter livet på i stort sett på samma sätt som förut. Den här sommaren har verkligen bara försvunnit, kan de bero på det dåliga vädret det har bjudits på?
Redan september! Phu!
På söndag är det min födelsedag och imorgon ska jag fira den med underbara vänner! Det ska bli så jäkla skoj!
Igår storstädade jag, kim o sofi hela kims hus inför festen, vilket säkert är jätteonödigt, för känner jag mina vänner rätt så kommer de inte lämna de i samma skick som de var innan de kom :D Men de är så det ska va!
Ikväll ska jag greja det sista så jag kan åka direkt ut till kim efter jobbet o va redo för fest!

Börjar bli lite trött o seg nu såhär på torsdagseftermiddagen, ska nog köpa mig en cola!

tingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0