21åring


Hello!

Då lever man numera livet som 21åring, och de känns inte mer annorluna än vanligt.
Hade en jättetrevlig födelsedagshelg! I fredags blev jag firad av alla vänner ute hos Kim, I lördags var vi i hjo på oktoberfesten o i söndags blev jag firad hos mamma o pappa av släkten med god mat! Har fått massor med gratulationer o prestenter, tack alla!
Tack Kim för allt du gjort, bara de att du blåste upp alla ballonger o hängde upp massa serpentiner bara för min skull gjorde mig till världens lyckligaste tjej för ett bra tag framöver, tycker om dig massor :)

Idag slutar jag 17.15 på jobbet, man kanske skulle ta sig en liten tur till gymmet!? Har ju börjat på puls jag! Duktig tjej! Om man tränar där minst en gång i veckan o går ut o går var eller varannan dag så borde man kunna bli trimmad till beach 2010, eller vad säger ni? Jag ska så klart försöka sluta med godis o flöt också, eller ja, iaf minska ner på intaget lite :P

Grattis säger vi till Pitti också som fick körkort igår!!!!!


puss o hej




Kommentarer
Postat av: Anonym

taaack :D

2009-09-23 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0