Tjenis penis!


Här står jag på jobbet o önskar att tiden ska gå!
Vilken underbart trevlig helg jag har vart med om, i lördags var vi alla tjejerna ute o käkade på mangos, sen kollade vi på musikalen grease o sen blev de utgång! Musikalen var hur bra som helst, de var jätteduktiga! Lite tråkigt att sångerna var på engelska bara. Vi gick ut på Harrys/Bogrens, det var riktigt kul där faktiskt, hade nog inte vart där på två år. De nya "taket" var jätteshysst!
Söndagen var en riktig, riktig bakisdag, fy fan vad jag mådde! Jag, Kim, Anna, Robert o Carro gick till O'learys o käkade, riktig god mat där faktiskt!



Jag längtar till nästa helg då Familjen Andréns årliga Halloweenparty håller hus! Jag har kommit på något asbra o va, hoppas de går vägen!

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: nea

den musikalen jag var på sjöng de endast på svenska ;)

2009-10-20 @ 18:24:38
Postat av: elaa

Lite tråkigt att sångerna INTE var på engelska menade jag ju så klart ;)

2009-10-21 @ 12:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0