Jag är inte bitter


Det är mycket tankar i mitt huvud o jag vet inte ens varför, eller så vet jag varför.
Ibland önskar jag att jag kunde vara någon annan, eller iaf tänka som någon annan.

Nu står jag på jobbet, slutar snart, skönt! Dagen har gått sådär extremt långsamt idag. Det är så konstigt att tiden kan uppfattas o kännas olika vissa dagar o i vissa situationer.

Igår var jag, Pitti, Eve, Majsan o Marie o fikade på Pims. Himla kul o träffa Marie, det händer alldeles för sällan! Längar till nästa helg då vi redan har nya planer :)

Hade inte alls något o säga idag, känner att hjärnan är helt tom, kanske beror de på humöret jag är på. Tror de är lika bra att jag lägger ner.

HejSvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0