15 juni


I torsdags var jag o fikade med Johanna efter jobbet, det var en mycket trevlig fika, ett par timmar rann iväg som om de bara var några minuter. Kvinnan har ju varit ute o rest i i Asien o Usa i nästan 4 månader! Hon hade en del o berätta. Jag blev väldigt sugen på o ta tag i mitt liv o uppleva världen utanför femtioskyltarna. Det är inte så komplicerat som man tror. Det handlar bara om o ta tag i det. Bokar man en resa tror jag det blir lättare att spara pengar för då har man ett mål.
Vi insåg också att vi typ inte har umgåtts ordentligen sen vi tog studenten o det är två år sedan, två år! Jisses. Det måste vi ändra på.

I fredags var det dags för årets studenter o kliva ut i en ny värld. Jag måste erkänna att jag var lite avundssjuk. Jag hade en så fruktansvärt kul student, skulle gärna göra om den dagen flera gånger om, om de gick. Lite synd om dem var det då vädret inte var de bästa under dagen. Fast iof tor jag inte att de spelade någon roll, den lyckan o glädjen man känner på studentdagen kan nog ingenting ändra på. Jag hade velat vara i stan o kollat men tyvärr jobbade jag. Grattis till er alla iaf!


 Kortegen                          Sp3eks                            Studenter                        Champagnefrukost        Johanna o jag på balen


Idag har jag o mamma storstädat hela min lägenhet. Vad skulle jag göra utan henne?! Hon är den bästa som finns! Nu är det jättefint här hemma. Har även burit upp min nya säng, det blev jättebra! Ska bara ta bort sängbordet o sätta upp en hylla ist så blir allt kanon!


Se så fint de blev med min nya säng? :D


Nu är det myspys med Kim som gäller <3

Puss o kram Elin

Kommentarer
Postat av: nea

ooooh, porrkim!

2009-06-16 @ 10:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0