kul dag


Här hemma sitter jag o tittar ut genom fönstret, usch vilket hemskt väder det har vart idag! Ni som känner mig vet att jag inte är så bra på o ta tag i saker, jag har inte så bra självdisciplin, o jag ska berätta för er att när det regnar o är grått då blir den ännu sämre! Idag har jag vart ledig o jag hade massor med saker inplanerade men har inte fått någonting gjort, jag blir så trött  på mig själv! Kim åkte till jobbet vid halv åtta o jag stannade kvar i sängen. När man sover ensam o det är tyst o det är grått ute så är det väldigt svårt o ta sig upp ur sängen, så jag gick inte upp förrän halv tolv. Tog mig en macka o satte mig framför tvn, de bra tvprogrammen bara rullade på en o en efter varandra o det var ju mycket trevligare o ligga där i soffan än o åka hem o ta tag i städningen! Jag var väl hemma någon gång efter tre, hungrig som jag var gick jag o hämtade en pizza på down stairs, satte mig i min egen soffa o kollade på sex and the city, somnade o gick upp för en timma ungefär. Nu är klockan snart halv nio o jag har inte gjort ett skit idag som är värt. Någon som har lite självdisciplin o energi o skänka mig? Jag skulle gladerligen tacka ja!

Ikväll känner jag bara för o gosa in mig i min kärestas famn o lyssna på regnet som smattrar på rutorna, mysigt eller hur? Det återstår o se om han känner det samma!
Nu ska jag bannemig göra något, antingen diska eller plocka upp kläderna från golvet, jag måste!

På återseende mina vänner, puss o kram elin




Såhär motiverande väder är det idag, kul va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0