En fredagseftermiddag ...


En fredagseftermiddag som denna spenderar jag så klart på jobbet. Eftersom det som vanligt inte finns så mycket att göra kan man ju passa på o blogga lite. Hittade lite bilder hos anna som jag tänkte lägga upp också. Hade en sån underbar dag i måndags, vädret gjorde väl sitt i det hela, men även sällskapet så klart! Jag, Carro, Anna o Emma åkte till Örlenbadet på morgonen o låg där o stekte hela dagen. Gjorde årets första dopp, i juni, vilken skam! Kvällen tillbringade vi i simsjön, då kom det ännu mer tjejor o vi grillade korv.

Vart har de fina vädret tagit vägen nu kan man undra?


Jag o anna uppe i Simsjön



Emma o Carro                                         Pitti



Korvgrillning





Till en helt annan sak, jag är så fruktansvärt sugen på o köpa skor! Jag känner att jag blir galen om jag inte får tag i ett par snart. De har så fina i skyltfönstret borta på Din Sko, jag ska nog bannemig smyga bort dit om en stund o pröva lite. Jag tänker mig ett par fina sandaler man kan ha varje dag när det är varmt ist för conversen.


Tänk ett par sådana här på Elins fot. Mumma!



Sol i sinne brun inne, puss o kram Elin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0