Nu du anna ;)


Eftersom anna har blivit så seriös med sin blogg känner jag att jag inte kan va sämre ;)

Vaknade upp imorse i tro om att det var torsdag idag, sånt är så jobbigt, när man ligger en dag före. Åkte hem från kim vid tio i åtta för att jag skulle hem o duscha o göra mig iordning eftersom jag inte tog med några grejer igår. Var klar redan vid nio, så himla skönt o inte behöva stressa på morgonen, jag behöver det känner jag, jag borde ta tag i det varje dag. De är bara det där med o ta sig upp ur sängen. Att man ska va så himla morgontrött!

Idag står jag själv på jobbet, Veronicas lediga dag o Ida är på sweden rock den jäveln. Det är inte så kul kan jag lova, går här o pratar för mig själv. Tänk att de är ett helt år sedan vi satt där i Sölvesborg, tiden går så fort! Eller ja ibland går den fort, just nu står tiden typ stilla, bara för att jag vill att den ska springa iväg. Det är alltid så.

Jag måste bara berätta att jag har en plan, en hemlig plan än så länge :)

Idag kommer mitt kära norgebarn hem, carolina! Så henne ska jag förhoppningsvis träffa ikväll, men först hem till mamma o pappa o äta rökt sik, färskpotatis o kall sås! Mums!

Haha ida du kommer inte tro det, vet du vad jag fick leverans på nu medans du sitter där i gräset o är helt plakat?! CK så klart! För er som inte vet om det så jobbar jag i klockaffär och vi har ett skåp med Calvin Klein, det är så överfullt så det knappt går o trycka in mer, ändå får vi leverans på CK nästan varje vecka. Ida har sagt till i stan att vi inte vill ha mer men de glömmer bort det hela tiden, så nu har det blivit en rolig grej ist för att vi blir irriterade.
Happ nu ska jag ta o sätta ut de där klockorna o kanske ta o putsa ett skåp.

  

    Vi hörs mina vänner, puss o kram Elin

Kommentarer
Postat av: mia

hellu elin roligt med ytterligare en blogg å läsa... lova nu å vara en duktig kikka å uppdatera ofta så mamma mia har något skojigt å läsa :)

2009-06-03 @ 14:07:39
URL: http://mia-deluxe.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0